szombat, december 29, 2007

Történelmi év van mögöttünk:
- kábé úgy kezdődött, hogy eladtunk Mr. Simpson lakását
- aztán megvettük ezt
- szerveztünk esküvőt - azóta tudom, hogy az esküvő azért van, hogy kiderüljön, mit csinál a két házasulandó igazi stresszhelyzetben
- megérkezett Szofi, aki elég beteg és antiszociális kismacska volt, de azóta szépen felhízlaltuk, és kikupáltuk
- ha már megszerveztük az esküvőt, és nem vesztünk össze közben egy életre, össze is házasodtunk (a berendelt pálinkakészlet mostánaban fog elfogyni, már csak 3-4 üveg van belőle)
- felújítottuk a lakást
- mivel ez egy hosszabb folymat volt, közben kétszer elmentünk nászútra (a másodikból hazafelé majdnem meghaltam ijedtemben egy vihar közepén)
- munkahelyet váltottam (thank god)
- beköltöztünk

aztán a kevésbé történelmi események:
- elkezdtem növeszteni a hajam (tökjól megy, tavaly ilyenkor fiús-rövid volt, most idegesítő-félhosszú, a szemembe már nem, csak a nyakaba lóg, és csikiz)
- a tavalyi bázishoz képest híztam vagy 7 kilót (egyelőre nem látszik, mert a bázis a "töksovány" volt, de nem ártana megállítani a tendenciát)
- rendet tartok a lakásban (tényleg és komolyan, mert ahol van hely elpakolni a szirszarokat, ott lehet)
- elkezdtem főzni (tényleg és komolyan, mert van szép nagy konyhám, ahol lehet főzni, meg kamrám, ahonnan elő lehet varázsolni a cuccokat)

Fontolgatom, hogy jövőre leszokom a cigiről, de egyelőre ahányszor eszembe jut, azonnal rá kell gyújtanom...





Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]