péntek, január 11, 2008

Amikor tegnap Anya harmadszor mondta, hogy "jó, csak nem idegeskedj", akkor rájöttem, hogy valami nálam rosszul van kapcsolva.
Mert akkor tudom, hogy lelkiismeretesen végzem a dolgom, ha idegeskedek. Egészen pontosan síkideg vagyok. Ha nem vagyok síkideg, folyton azt hiszem, hogy nem foglalkozom kellő intenzitással az Üggyel.
Tegnap sok idegeskednivalóm volt, hatékony is voltam (rengetegminden miatt idegeskedtem, el is intéztem az összes dolgot, ami reggel fel volt írva).

Meg volt másik fajta idegeskedés, amikor a kolléganőm, az a paraszt picsa, átjött és lebaszott, hogy nem köszönök az izékééknek. Nem mentem bele egy meddő és méltóságomon aluli vitába, mivel a nő, értelmi képesség és úri neveltetés hiányában nem értette volna amit a magam cizellált módján mondok neki (menj az anyádba).

Stratégián gondolkozom három napja, egyértelműen rosszat tesz nekem, hogy az ébren töltött óráim kétharmadában egyedül vagyok.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]