csütörtök, január 03, 2008

Most jutott eszembe, hogy a karácsonyi megborulásban elfelejtettem nagynyilvánosság előtt dicsérni a férjemet, aki annyira fantasztiksu férj, hogy három féle ajándékot vett nekem:
- háziasszonyosat: kaptam egy űberokos, hatfunkciós daráló - aprító - habverő - keverő - botmixer gépet (tudom, hogy ez csak öt)
- csajosat: iparművész-tervezős boltból szoknyát (ennél az itemnél különös ön- és énismeretről tett tanúbizonyságot. Mivel tudta, hogy kis eséllyel találja el pont azt, amelyik nekem is tetszik, elhozta az elsőt, ami a keze ügyébe akadt, és ledumálta, hogy 27-én megyünk cserélni)
- értelmiségiset: Moleskin noteszt meg füzetet
Nem tudom, hogy direkt volt-e, de tisztára meghatódtam. (Mondjuk a mai napig élénken él benne a kép, amikor az anyukája zokogógörcsöt kapott egyszer karácsonykor a frissen kicsomagolt fritőz fölött, hogy ő csak egy házirabszolga, ők meg álltak a papájával és nem értették, hogy mit basztak el...)

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]