csütörtök, január 03, 2008

Éreztem én előre, hogy ez a január nyögvenyelős lesz, de nem gondoltam, hogy ennyire.
Életemben nem volt még ilyen súlyos munkaundorom, túl sokáig voltam szabin, és egyelőre csak arra vágyom, hogy otthon szöszölhessek, most, hogy végre nem jön senki, nem kell menni sehova, és amúgyis, nyugi van.

Ehelyett fel kellene pörögni, a főnököm ezres fordulatszámon berreg a telefonba (jaj azt mondtam, hogy fel kell hívni, el kell intézni, ki kell számolni, le kell osztani?), pedig az év eleje nem áll szarul, szépen néz ki a sok "leadva" az excelben.

És jövő héten államvizsgázok is egyet, milyen szerencse, hogy még mindig nem tudom, hányast kaptam a szakdogámra...

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]