szerda, január 23, 2008

Összeesküvésben vagyok a főnökömmel, ráadásul nemzetköziben (miután ő épp Bécsben lakik). Stratégiát készülünk megvalósítani a többi főnököm tudta nélkül. A lényeg az, hogy kiengedjék a kezükből a gyeplőt.
A főnököm már kiengedte, és rájött, hogy ez neki jó (naná, mindent az én nyakamba varrt), úgyhogy most rá akarja vezetni a többieket, hogy nekik is jó lesz.
Nekem az lenne benne a jó, hogy végre minden szál nálam futna össze, nem akadozna az infóáramlás, és a saját ütememben tudnék dolgozi (ez nekik is jobb lenne, sokkal pattogósabb vagyok, mint ők.)

És azt hiszem túl sok chilit ettem és mindjárt hányni fogok.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]