szerda, február 27, 2008

Azt álmodtam, hogy LB pasija szerzett 2 db piros skorpiót és a lakásukban tartotta őket terráriumban. A két állatt sziszegve verekedett, LB meg nem értette, miért húzom fel a lábam a székre, amikor kiszöknek a terráriumból, és végül a pasija nagy pofavágások közepette hajlandó volt letakarni őket egy üveglappal, de a dögöknek azt sem volt elég és megint kimásztak, úgyhogy végül kimentettem magam és leléptem.

Ekkor ébredtem arra, hogy Szofi mögött csapódik a szekrényajtó, Zorka pedig áll a szekrény előtt, iszonyú hülye pofával. Ha tudna, szerintem mutogatott is volna, hogy ővolt! ővolt!
Azt hiszem nincs más hátra, riglit kell szerelnem a szekrényre, mégsem egy macskaapartman az bazmeg.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]