csütörtök, február 07, 2008

Ma reggel is fejfájva ébredtem, remélem nem lesz belől rendszer. Mr. Simpson még félálomban megpróbálta tudományosan megközelíteni a problémát és nekem szögezte a kérdést:
- Mi a közös a tegnapban meg a mában?
Először nagyon röhögtem, aztán gondolkoztam, de azon kívül, hogy tegnap is február volt meg ma is az van, nem találtam közös nevezőt. (Még az ébredés időpontja sem stimmel, ma fél órával korábban keltem a hajmosás miatt).
Mivel a férjem ezután visszahanyatlott a párnára, sosem tudom meg, hogy volt-e konkrét elképzelése a tudományos magyarázatról, vagy valami álom folytatásaként próbált beszélgetni velem.

Egyébként lejárt a lakáskassza, úgyhogy mindjárt előtőketörlesztek, és vagy sokkal kevesebb ideig, vagy sokkal kisebb összegű részletet kell fizetnem a banknak, ezt még nem döntöttem el, valamint megérkezett az első havi bérleti díj, szóval dőzs van. (Nem, de kevésbbé nyomasztó a másik 3 hitel).

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]