kedd, február 19, 2008

Most értem haza, elintéztem mindent (még patikában is voltam), mitöbb, hédereltem kicsit M.-nél is. Annyira meg tudnám szokni ezt, hogy egész nap a városban kóricálok, hogy csak na, és 11-től 3-ig még közlekedni is lehet.
Itthon hagytam a telefonom, ami azért klassz, mert Mr. Simpson elfelejtette levenni az átirányítást, ami azért kellett, mert a mosogatógép-szállítók akkor telefonáltak, hogy mikor jönek, amikor ő épp a levegőben volt.
Most van 5 nem fogadott hívásom idegen számokról és nem tudom, ki keresett engem, és ki őt, de talán jobb is így.
Viszont így megtudtam, hogy a nagyonterhes barátnőnket ott tartották a kórházban, és lehet, hogy holnapra a világ gazdagabb lesz egy Sárával, szóval tessék drukkolni.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]