kedd, február 12, 2008

Ne nézzétek meg a Száz év magányt a Vígben.
Mi az első felvonás után léptünk meg, bár Mr. Simpson egyszer megkérdezte, hogy nem lehetne-e kislisszolni (pedig ő szenvedett kevésbé: többnyire végigaludta a dolgot).

Két szóban összefoglava: agyatlan ripacskodás. Nem tudom, kinek az ötelete volt, hogy José Arcadio Buendíát a Hegedűs D. Gézának kell játszania, de az a pasi 100 százalék manír, még az erkély ötödik sorból is, tökéletesen hiteltelen (az már nyilván az én bajom, hogy nem szőkének képzeltem a legidősebb Buendíát amikor olvastam a könyvet, de, ha  jó színész lenne, szőkének is elhinném.)

A dramaturgnak sem sikerült felnőnie a feladathoz, teljesen elidegenítette a szöveget az eredetitől, és cserébe nem adott semmit. Mert hozzá lehet nyúlni a nagy klasszikusokhoz is, csak akkor már legyen valami értelme. De amikor José Arcadio ráüvölt Ursulára, hogy: Mert te konzervatív vagy! az fáj.

Konkrétan dühös voltam amikor eljöttünk, hogy hogy lehet ennyire szar darabot csinálni egy ennyire jó könyvből (és biztos nehéz feladat, de nagyanyám szerint volt olyan, akinek sikerült, látta is), viszont legalább korán hazaértünk.



Megjegyzések:
a szerelem a kolera idejen filmen viszont - szerintem - igencsak jol sikerult, csak ajanlani tudom.

ha nem akarsz egy masik rossz darabot is latni, akkor a pestiben a kormagyart keruld el.
 
igen, igen, kiváncsi is vagyok rá, Javier Bardembe évekig szerelmes voltam :)
Körmagyar nem volt tervben, de köszi a figyelmeztetést :)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]