péntek, február 22, 2008

Persze a kisördög belémfészkelte magát, és egész héten autót nézek. Nagyon megfontolt vagyok, és max. 2 milláért nézek használt kocsit.
Nem használt kategóriában akarnék új 500-as Fiatot, de csak mert vicces, úgyhogy az majd a harmadik autóm lesz, városban flangálásra, ha milliárdosok leszünk (a másodikat még nem döntöttem el, de az valami nagy lesz, hogy Mr. Simpsonnak legyen mit kölcsönadnom, ha vagánykodnia kell, mert ő a lottó ötösből is A3-ast venne).
Használt fronton eddig a családi beidegződések miatt csak VW-gyártmányokat néztem (azoktól meg nem nagyon lehet lázba jönni, olyan unalmasan megbízhatók). Ma viszont bővítettem a kört, és sajnos rájöttem, hogy ennyi pénzért simán lehet kapni használt 147-es Alfát.
Na, mostmár tényleg autót akarok. Olyat.
Óóóóó egy Alfa Rómeóóóó.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]