péntek, március 14, 2008

Képzeljétek, tegnap láttam a szivemet, nem face to face, hanem ultrahangon, de így is megható találkozás volt.
Kb egy hete hülye szívdobogásaim vannak (a haha, még jó, hogy dobog típusú poénokat már többen elsütötték, köszi), semmi komoly, de elég szar érzés, amikor tévénézés közben elkezd verni, mint az őrült, úgyhogy gondoltam abból baj nem lehet, ha csinálnak egy egk-t. Na, tegnap bementem Apáék egyik barátjához, aki sürgősségin főorvos, jól kikérdezett, aztán elzavart ekg-ra, meg vérvételre, meg vérnyomásmérésre, meg ultrahangra.

Az első három tiszta snassz, de a szívultrahang nagyon izgi. Az orvossal könnyes szemmel megállapítottuk, hogy milyen csoda ez, hogy ott bent dolgozik, ha esik, ha fúj, csak dobog rendületlenül, meg nekem azért irtó nagy fless volt látni. Ezenkívül ő megállíptotta azt is, hogy az egyik pitvarom csapódva zárul, ami nem jelent semmit, születési rendellenesség, így élek 28 éve, de hajlamosít a szapora szívverésre, leszek szíves sokat sportolni.

Viszont magas a vérnyomásom (nem nagyon, határérték, viszont az én általában nem létező vérnyomásommal erre is figyelni kell), úgyhogy kávé szevasz, sok folydék, magnéziumdús étrend. Illetve tényleg leszokunk a cigiről (igen, állítólag Mr.Simpson is), annyi haladékot adtunk magunknak, amíg elfogy Mr. Simpson felhalmozott készlete (4 doboz= két nap kb.), úgyhogy lesz itten fogaknak csikorgatása.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]