csütörtök, március 27, 2008

Szeretném rögzíteni azt a pillanatot, amikor valaki először leül a gépem elé, nem találja az egeret ott, ahol keresi, majd felnéz, és megkérdezi: balkezes vagy?
Ezt a mondatot nagyjából százötvenszer hallottam eddig, utoljára persze ma, különben hogy lennék aktuális.
Az egy dolog, hogy a kérdésnek semmi értelme, hisz miafaszért lenne a bal oldalon az egér, ha jobbkezes lennék.
De aztán ennyi, sosem lesz belőle beszélgetés, hogy és milyen balkezesnek lenni, pedig tökszívesen elmondanám, hogy én kezdtem el az osztályból utoljára tűfilccel írni elsőben, hogy az írásomat a mai napig elmaszatolom, ha olyan tollal írok, ami nem szárad meg azonnal, hogy halálba idegesítenek a jobbkezes ollók, de ahhoz lusta vagyok, hogy vegyek balkezeset, és nagyon sokáig folyton össze voltam zavarodva, hogy melyik kézbe megy a villa és melyikbe a kés, és azt is hogy nekem az apukám is balkezes, és ő tanított meg cipőt kötni, mert anya jobbkezes technikájával egyszerűen nem ment.
És ezt mind sosem tudom elmesélni.

Megjegyzések:
Tinédzserkoromban vágytam egy balkezes rugóskésre.
Végül pillangókést szereztem, az kétkezes.
 
Ezért van nekem nem kéz specifikus krumplihámozóm, de ez mennyivel prózaibb...
 
én is balkezes vagyok, én is hallok sok hülye kérdést, mintpéldául, mikor írok és megkérdezi, jé te balkezes vagy? (egybként nem, csak poénból írok balkézzel) meg, hogy hogy lehet bal kézzel írni,(úgy mint jobbkézzel) fárasztóak ezek a kérdések. viszont én jobbkézzel egerezem, és a jobboldalon van az egér is és nincs átállítva a gomb. én nagyon sokáig csak úgy tudtam bektni a cipőfűzőmet, hogy először csináltam két masnit és azokat "összekötöttem" vagy "összecsomóztam" vagyis értitek =). de már tudok rendesen is, mint a jobbkezesek. viszont most nagyon egyszerű a dolgom, mert olyan cipőm van amit nem kell bekötni, mert csak begyűröm a fűzőt a cipőbe =)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]