hétfő, március 03, 2008

Tökklassz hétvégénk volt, a férjemet gyakorlatilag annyi időre láttam, amíg felmentünk M.-ékhez kisebbik gyerekágyat költöztetni (többkörös, lépcsőn szerelős, bazmegolós project volt, a fiúk igazán kitettek magukért, illetve a nagyobbik gyerek is, aki miután az apja elkáromkodta magát, vígan rikkantotta utána, hogy bazmeg! bazmeg! bazmeg!, mi meg M.-mel nagyon erőlködtünk, hogy ne röhögjünk hangosan, nem kell erősíteni a gyerekben, hogy vicces amikor káromkodik, ugye).

Szóval Mr. Simpson egész hétvégén dolgozott, én meg felváltva háziasszonykodtam otthon (kekszet is sütöttem), illetve hédereltem Anyáméknál. Jó, voltam kávézni is Hugiékkal.

Egyébként tegnap megszületett Zsófi barátnőnk második kislánya, nagy barna lobonccal és kerek fejjel, M. pedig irigykedik, hogy hajasbabája született, de mondtam neki, hogy egy hajas, egy kopasz jutott mind a kettőjüknek, szava sem lehet.

Amúgy meg mi lesz itt 20 év múlva, hogy csupa lányok születnek mindhol? Valóra válik a Védett férfiak, vagy mi?

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]