hétfő, április 21, 2008

Hétvégi összefoglaló:

Pénteken Mr. Simpson vett egy biciklit, állítólag azzal fog dolgozni járni, kivéve öltönyös napok (ebből ezen a héten 4 van). A bicikli nem fér be a liftbe sehogy, úgyhogy plusz edzés lesz felcipelni a negyedikre, de lent meg nem lehet hagyni, mert az emberek eredendően gonoszok.

Szombaton jöttek M.-ék, meg Bandiék, jót vacsiztuk (állítólag fejlődőképes vagyok, mindenesetre mindenki telipofával zabált), és a hétvége további részében nem volt probléma a takarmányozás. A menü mézes-chillis sültcsirke volt, juhtúróval töltött paprikával (grill) és friss salátával, a kedves vendégek pedig gondoskodtak desszertől, úgyis mint bio csokissüti és nem bio profiterol. (Aki tudja, hogy az utóbbiban vajon miért van 6% káposzta összetevőként, az jelentkezzen, mi nem tudtuk megfejteni.)

Vasárnap voltunk Wampon, nagyjából 4 és fél percet, mert ahányszor megálltam egy standnál, Mr. Simpson a fülembe sziszegte, hogy 'száz táskád van, neszórakozz máár', és kénytelen voltam belátni, hogy száz táskám van, és mivel rángatott tovább nem volt időm kifejteni, hogy ez nem ok arra, hogy ne vegyek egy százegyediket.
Aztán fölmentünk a Bazilikába a kilátóba (a fölfelé úton halálfélelem: on, nem is tudtam, hogy ilyen jól fejlett tériszonyom van), és kiláttunk, és gyönyörű volt.
Délután Unokatesó 2.0 szülinap volt, teljes létszám, extra hardcore, Rambó megkérdzete: ez mi? ez egy szülinap?, valamint öttől hétig a vele egymérető gurulós bőröndöt húzogatta fel-alá.

Extra kiegészítés: nem öltem meg a kisebbik macskánkat. Én nem emlékszem, hogy a nagyobbik ennyi ideig tüzelt volna, mindenestre ez már pszichológiai hadviselés, és nem járok messze a csontozókéstől (nincs is olyanom).

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]