hétfő, április 14, 2008

A hétvégén rettenetes sok pénzt költöttünk, mert van miből (nem, de Mr. Simpson kapott jutalmat, és mielőtt ez a lóvét is beleszórnánk a hitelek és lakás feliratú feneketlen vödörbe, kicsit adtunk magunknak).
A férjem hagyta, hogy vegyünk neki ingeket meg nadrágot, én hagytam, hogy vegyünk nekem ruhácskát meg nadrágot, valamint vásároltunk 2 további könyvespolcot és egy szőnyeget, ha úgy tetszik, játékokat a macskáknak.

Az egyik könyvespolcot összeraktuk tegnap, én közben sütöttem nagyanyám-féle kakaós sütit, úgyhogy csavarhúzóval a kezemben ingáztam a konyha és az előszoba között. A szőnyeget simán leterítettük, Szofi azóta alatta lakik, Zorka meg áll és nem érti, mi az a nagy púp, ami ide-oda vándorol, ebből aztán eszetlen nagy verekedések vannak, a szőnyeg pedig csomóba gyűrve végzi valamelyik sarokban. Kicsit idegesít, hogy nem lehet civilizált dolgokat a lakásba hozni, mert a két hülye egy hét alatt leamortizál mindent, de hát biztos én neveltem helytelenül őket.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]