szerda, április 23, 2008

Úristen, annyira kultúrok vagyunk, hogy az már fáj. Tegnap is színházban voltunk, éles váltás: Hat hét, hat tánc, a Tháliában. Jótékonysági előadás volt az emlőrák-szűrésért, Anyáék (is) szervezték, a teljes pereputty felvonult, including LB és az ő pereputtya.
Kicsit csalódott voltam, mert annyi jót hallottam az előadásról, hogy valami lehengerlőbbre számítottam. Pontosabban arra számítottam, hogy inkább lesz táncolós, mint filozofálós, de inkább filozofálós volt, mint táncolós. De a Kulka nagyon jó színész, ezt ismét megállapítottam.

Vacsi után a szűkebb családom előadta a 'minden idők legőrültebb társasága' c. magánszámot, így csak azon múlt, hogy megtaláltuk őket az egyik kávézóban, hogy a másikban van az pincérfiú, aki szerelmes a hugomba, és amikor látta, hogy ott toporgunk Mr. Simpsonnal, szólt, hogy már elmentek, mert nem volt üres asztal.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]