péntek, április 04, 2008

Voltam tegnap díjátadón, két hete változó intenzitással ezen szorongtam, hogy mit csinálok én valahol, ahol nem ismerek senkit, mégis reprezentálni kell.
Mert az ukáz úgy szólt, hogy egyedül kell menni, kicsi a hely, ahova szervezték az eseményt. Na amikor odaértem, kiderült, hogy lúzer vagyok, mindenki pártnerrel jött, föl is hívtam Mr. Simpsont, vágja magát puccba, és mentsen meg, ő meg olyan rendes férj, hogy puccba vágta magát és megmentett.
Tiszta ciki volt az egész, amennyire erőlködtek, hogy toptrendi parti legyen, annyi volt a szakadt kurvának kinéző huszonkevés éves egyed (nem is értem, ilyenkor híre megy a városban, hogy ingyen van a csokifondü?), a díjazottak fele nem jött el (én is erősen gondolkoztam még tegnap, hogy hirtelen begyulladjon-e a mandulám), és mire odakerültem, már csak azért drukkoltam, hogy a többkörös telefonálásnak meglegyen az eredménye, és ne a főnökömet hívják ki átvenni a díjat, mert nehez adom el magam Kovács Jánosnak.
Viszont nyertünk díjat, tökklassz, büszke voltam magunkra.
Volt csoportkép, egyéni fotózás, magazincímlap leszek. (nem)

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]