hétfő, május 26, 2008

Egyébként M. mesélte délelőtt, hogy azt álmodta, hogy fiam született, aki a vádliján tudott pörögni,  és M. irtó lelkes volt álmában, hogy ez micsoda kunszt. A további részletek ezúttal homályban maradnak, mert susogva mesélte el ezt is, miközben Nyulika lakásában kerülgették egymást, meg a két alvó gyereket (fejenként egy-egy).

A hétvégén én is azt álomdtam, hogy fiam született, és szegénynek tejjel csináltam meg elsőre a tápszert, de aztán szerencsére eszembe jutott, hogy azt neki még nem szabad mert pici, aztán menekülnünk kellett valami hangyainvázió elől (ez utóbbi betudható a konyhában újabban felbukkant hangyáknak, és az Indy 4-nek is, amit hétvégén láttunk). Álmomban a fiamat Tominak hívták, Mr. Simpson pedig iszonyúan föl volt háborodva (nem álmomban, hanem amikor reggel elmeséltem neki), mivel ugyan a gyereket nem tudjuk egyelőre összehozni, azon már többször összevitatkoztunk, hogy szerinte, ha fiunk születik az ő (és a papája) keresztnevét kell kapnia, (ami nem Tamás), szerintem meg ez a legnagyobb szivatás, de sajnos itt nem érv a 'tudom, miről beszélek' hiába ugyanaz a nevem, mint Anyának, hiszen neki meg ugyanaz, mint apósomnak. Tipikus patthelyzet.



Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]