vasárnap, május 04, 2008

A kis csoffatag teljesen elhagyta magát, gyakorlatilag 24 órája alszik. Nem kel föl enni-inni, nem szól egy szót sem. Ő, a dumafranci, a szakszerveti bizalmi, aki folyton fontoskodva jön-megy, mint akinek tele a határidőnaplója, és már reggel megcsúszott az összes megbeszélésével, most fekszik egyvégtében, hol a szekrényben, hol a takaró alatt, és nem szól egy szót sem.

Nekünk meg a szivünk szakad, és tízpercenként csekkoljuk, hátha valami kis halvány nyaffantást ki lehet belőle csikarni, bele lehet diktálni legalább egy kis vizet, és fellélegezhetünk. ÁllatorvosBácsi azt mondja (9.00-kor hívtam, előtte kétpercenként néztem az órát, mikor lehet már telefonálni) ez normális, 2-3 nap teljes letargia belefér, de én majd akkor nyugszom meg, ha legalább iszik egy kicsit, és nem üveges szemmel bámul maga elé.
Drukkoljatok.

Megjegyzések:
Nemrég estünk túl ezen mi is (ismét); nálunk a fiúcica viselte jobban, a drogos felkelésből hamar visszafeküdt, kialudni magát. A lányzó sokat próbált jönni-menni, néha az orrára támaszkodva bóbiskolt, ráadásul az egyik sebe vérzett is (ő is kályhaezüstöt kapott rá, mint annak idején a régebbi cica), úgyhogy teljes pánikban voltam, de szerencsére minden rendben lett később. Egy napot bekötözve végigfeküdt, kicsit ivott, kicsit evett, másnap már élénkebb volt, harmadnapra a régi. :)


A varratot én szedtem ki belőle, pár nappal később, mint lehetett volna, egy még össze nem zárult seb miatt, és azzal sem vol semmi gond, mára teljesen rendbejött, bezárult, a szőre is kezd kinőni. Erősek a kis vacakok, ne aggódj. ;)
 
Hű, a házi varratszedésért őszinte elismerésem, nálunk Zorka anno az egyik könyökműtétnél elintézte magának. Lassan javul a kis vacak, köszi a bíztatást :)
 
Igazán nem tesz semmit, tudom, hogy milyen idegőrlő tud lenni a dolog... ;)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]