hétfő, május 26, 2008

Még egy kicsit elhúzódik ez a gyerek-történet és simán rekordot döntök szülőszobában tartózkodásból, de vérvételre sorbanállásból biztos. Szülőszobába azért járok, mert C.terv doktornő folyton oda rángat be, hogy beutalót írjon nekem.
Vérvételre meg már csukott szemmel eltalálok, amíg ki nem találják, hogy miért nem foganok meg, minden hónapban tuti bérletem van egy-két szúrásra. Nem tudom ma mi volt, de a szokásosnál is sokkal több kismama ült és állt az ajtó előtt, pedig a nénik bent iszonyú gyorsak, még le sem ültél, állhatsz fel.
Mondjuk azt nem értem, hogy egy nőgyógyászati klinikán miért nem lehet nagyjából elég számú széket, padot kitenni, amikor minden reggel száz, tizedik hónapban lévő anyuka ácsorog ott, de biztos nekem magasak az elvárásaim, pedig nincs is mire.
Azért van ebben valami iszonyú sci-fis, ahogy ott áll a rengeteg mama, bennük a lényekkel, ezen filozofáltam, hogy legalább 30 félkész ember van jelen, de lehet, hogy ez csak nekem furcsa, mert túl vizuális típus vagyok.

A békávé meg kapja be, eddig volt tuti kis jegyárusító bodega a nyugatinál, nem kellett kivárni a baszotthosszú sort, mert nem tudott róla senki, de szerencsére megszüntették, úgyhogy frankón üzértől vettem a jegyet, 280-ért, de megérte az a 10-es, valószínűleg 25 percet kellett volna sorbanállnom, abból meg ma reggelre elég volt.

A sorok országa vagyunk.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]