péntek, június 27, 2008

Az előbb felhívott egy nő egy Nagyon Jóhírű és Drága Szállodától, hogy kedves igazgatóasszony (még a titulusomat sem tudta leolvasni a rohadt honlapról, nem vagyok igazgató), szóvalhogy legyek kedves és akarjak Hűdemenő Arany Csaknekemvan Kártyát, és akarjak azzal náluk enni minden nap ingyér, feltéve, hogy viszek magammal valakit, aki kifizeti a kajáját, illetve akarjak olcsóért lakni náluk és az összes külföldi Nagyon Jóhírű és Drága Szállodában, és, ha most váltom ki a kártyát kapok ékszerutalványt, meg félárú szaunabérletet, mitöbb hetedíziglen olcsóért kapunk tőlük mindent a kedves családja és ön kedves igazgatóasszony.

Ezt, hogy igazgatóasszony kábé nyolcszor mondta el 10 perc alatt, mert eddig hagytam, hogy beszéljen (valami hibásan felhelyezett műfogsor szürcsögött egyébként, és nagyon el akarta adni azt a szart, rég rossz, amikor ennyire áthallatszik a kétségbeesés).

Mikor rákérdeztem, kiderült, hogy az egész csak másfél minimálbérbe kerül, viszont adnak róla számlát egyéb szolgáltatás címszóval, és akkor magam elé képzeltem Fiúk 2. arcát, amikor odaadom neki a számlát a másfél minimálbérről, hogy képzeld, vettem magamnak Hűdemenő Arany Csaknekemvan Kártyát, gyere, elviszlek ebédelni, te fizetsz.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]