hétfő, június 09, 2008

Követelem, hogy jöjjön valaki, aki már önszántából leszokott a cigiről (M. nem ér, terhes volt) és mondja azt, hogy ez így nekem jó lesz.
Mert most nagyon rossz. Nincs az a munka ami elterelné a figyelmemet a belső parancsról, hogy: GYÚJTS RÁ! MOST!. Az egyetlen szerencse, hogy kidobtam minden cigit.
Szóval tapasztalatokat kérek: hány napig / hétig tart ez a pokol, és honnatól lesz az, hogy cska óránként egyszer jut eszembe, hogy nem dohányozhatok.

Megjegyzések:
Na. Én már leszoktam (most lesz 2 éve) Én előre ráhangoltam magam, így már nem is volt olyan nehéz. Egy hónap után már alig jut az ember eszébe. Ha most nagyon zavar, akkor próbáld ki azt, hogy ha jön az inger, akkor csinálj mást: ha ülsz - állj fel, ha állsz - ülj le, kezdj el olvasni, mittudomén, a lényeg hogy ritmust válts. Minden nap egyre könnyebb lesz :) Hajráááááá!
 
én is hangoltam előre, de az sem a fent említett többi prakitka nem működik. Én dohányozni akarok, nem sétálni meg ülni-állni. De azt hiszem ezt a részét nem fogom megúszni :))
 
Dehogy akarsz te dohányozni. Azért hagytad abba. Holnap már jobb lesz. Addig meg csak pár óra. (és így továbbb...)
 
Egyénenként változó. 33 évi dohányzást követően 14. éve NEM GYÚJTOK RÁ, leszokni valószínűleg sosem fogok.
Az első napokban-hetekben helyette 1-1 gerezd alma, narancs, később egy fa szipka, amit boldogan (?) rágcsálhattam, aztán már csak annyi, hogy néha megszagolok egy szál cigit és elhárítom a készségesen nyújtott tűzszerszámot.
De megéri. Nem, nem anyagilag, mert máig nem tudom, hol tűnt el a felszabadult pénz. Tehát nem gyújtom meg, nehogy holnap megint azon kelljen gondolkodnom, hogy van-e elegendő cigim, amíg hozzájuthatok pl. reggel a következő dobozhoz.
És egy idő után tényleg nem hiányzik, de bármikor boldogan visszaszoknék. Szerencsére itt a tudati elem: szenvedjen a hiánya miatt az, akinek ez megéri!
 
Hű, köszi, na valami ilyesmit szerettem volna :)
Egyébként a tegnap előtt volt a mélypont, azóta jobb valamivel.
 
lesz néha, de nekem szerencsém volt. Egy nagyon hülye liba megemlítette, hogy ő általában 3 hónapokra leszokik (így!), aztán újrakezdi. Én meg lehülyéztem. Na, ha őt szabad volt, magammal mit is kéne hasonló esetben?
Következmény: NEM gyújtok rá. (Ha őszinte akarok lenni, igazándiból nem is hiányzik. Csak olyan jó lenne néha... Na, EZT feljtsd el. Nincs néha.)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]