szombat, június 07, 2008

Mától megint öregebb vagyok, érzem én, hogy nem lesz megállás, és eljön majd a 30, milyen szerencse, hogy már egy éve annyinak hiszem magam, legalább nem ér majd sokként két év múlva. És ma dohányzom utoljára, Fiúk 2. meg is jegyezte, hogy holnap nehéz napunk lesz ott a bódéban, majd próbál nem hozzám szólni, de mondtam neki, hogy a nikotinfüggőség nem múlik el egy nap alatt, úgyhogy inkább kiveszem a nyarat, de nem nevetett.

És ma rájöttem, hogy tökfontos, hogy az ember ideológiailag azonosulni tudjon a munkahelyével, és én ma ideológiailag azonosultam és jó volt,és büszke voltam, hogy a Fiúknak dolgozom, és ez nekem jó.


Megjegyzések:
boldog szülinapot!
 
köszi! :)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]