kedd, június 24, 2008

Nyilván ettől a hőségtől álmodom hülyeségeket, de azért el kell mesélnem:
Szóval az volt, hogy Bandinéval és M.-mel voltunk valamelyikőjük lakásán (igazából egyikén sem, csak álmomban volt valamelyiküké), és Bandiné először szépen megfésült, (de nem úgy tessék lássék, ahogy én szoktam fésülködni, hanem szépen módszeresen, gyógyfésűvel), aztán pedig akupunktúrát alkalmazott rajtam. Az ugyan nem derült ki, hogy mi is ennek a konkrét célja, de M.-mel egyre csak azt hajtogatták, hogy nagyon jó lesz az nekem. Ráadásul Bandiné rajtam gyakoroltatta M.-mel a helyes tűbeszúrási mozdulatot.
Annyi plusz (és reális) infót adok a történethez, hogy Bandiné a leginkább testtudatos mindannyiónk közül, organikus kaját eszik és főz például, M. pedig a tőle megszokott nyitottsággal issza magába mostanában a tudást.

Aztán valamikor hajlani 3 körül felébredtem, eggyel erősebbre állítottam a ventillátort, copfba fogtam a hajam és akkor tudtam aludni még két és fél órát úszásig.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]