péntek, augusztus 29, 2008

Csak a történelmi hűség kedvéért: valószínűleg a legszarabb brownie-receptet szúrtam ki, mert sajátból még sosem basztam el annyira sütit, mint tegnap - a forma alján egy kőkemény, kiszáradt korong maradt az előírt sütési idő után, ami konkrétan koppant a szemetes alján.
A többi kajával viszont osztatlan sikert arattam.

És Bé-ék össze fognak házasodni, iszonyú lelkesen készülnek a jövő májusi esküvőre, tisztára be vannak sózva, már most különböző forgatókönyveken és helyszíneken agyalnak, annyira helyesek voltak, ahogy egymás szavába vágva sorolták a mi mindent.

Megjegyzések:
Nekem az egyébként nem túlságosan kedvelt Stahl Judit brownie-ja bevált (csak azt is rövidebb ideig kell sütni, mint írja), ha érdekel beírom, de talán a honlapján is fent van.
 
ha elküdenéd ide:
donna_lucrecia kukac hotmail pont com az tökjó lenne :)
 
Bejött a Stahl recept? Én sokáig azt sütöttem, de aztán találtam egy sokkal jobban. Ha érdekel, elküldöm. Egyébként végigolvastam a többéves termésedet, nagyon tetszett.
 
Bármilyen receptet bármikor szívesen fogadok, sütifreak vagyok :)
és örülök, hogy tetszik a blog, welcome :)
 
20 dkg étcsoki, 16 dkg liszt, 3 dkg kakaó, 20 dkg vaj, 4 tojás, 25 dkg cukor, 1 tk őrölt fahéj

A csokit gőz fölött felolvasztjuk, majd belekeverjük a vajat. A tojásokat a cukorral és a fahéjjal habosra keverjük, majd a csokis masszához dolgozzuk. Hozzáadjuk a lisztet, amelyet előzőleg összekevertünk a kakaóval. Sütőpapírral kibélelt tepsibe (kisméretű) simítjuk. 180 fokra előmelegített sütőben 30 percig sütjük.
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]