csütörtök, augusztus 28, 2008

Munkafronton eléggé jól állunk, összeraktam a 2009-et, ma szétküldöm a Fiúknak, lesz 3 hetük, hogy megcsócsálják és mindenki benyújtsa a panaszait, aztán még egy fésülés, és októberre kész is leszünk.
 
A maradék idei könyvek is jól állnak, nem azért mert kevés van belőlük, hanem mert mindenki hajtott mint az állat, és büszke vagyok az egész kompániára, meg persze magamra is, mert mekkora királyság már, hogy a hátralévőkből már csak ötöt kell leadni, a többi a nyomda kapujában toporog, várva a 'start' gombot.
 
Pont egy éve vagyok itt, és amennyire paráztam, hogy hogy fogok én itt navigálni, annyira flottul megy (lekopogom), mostanra lett rutin és lehet szépen, tempósan dolgozni, novembertől pedig hazaköltözöm és készülhetek a karácsonyra (nyilván nem, de nem lesz eszetlen para).

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]