csütörtök, augusztus 28, 2008

Tisztára szarban vagyok, este jönnek Bé-ék vacsorázni, és azt már kitaláltam, hogy mit kapnak (nem kellett kitalálni, még nem ettek nálunk mézes-chillis csirkét, és szerencsére azt viszonylag nehéz elbaszni, ráadásul nagyszerűen elvan egyedül a sütőben), viszont desszert-ügyben meg vagyok lőve.
 
Ugyan odáig már lejutottam, hogy csinálok mondjuk brownie-t, de eddig az internet kábé 12 különböző receptet dobott ki és lényegi eltérések vannak, nem azon megy hitvita, hogy hány százalékos étcsoki kell bele. Viszont azt most kell tudnom, hogy mit kell megvennem az üdvözüléshez (lépcsőházi okos chptr 2., megnézhettem volna otthon reggel valamelyik Jamie-t, azok be szoktak jönni), mert a körénykünkön véletlenül sincs egy normális bolt, úgyhogy a Lehelen fogok bevásárolni.
Lúzer vagyok.
 
 

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]