csütörtök, szeptember 11, 2008

Este megállapítottam, hogy milyen tökjó helyen lakunk, hogy még este is normális tömegközlekedés van, gyakorlatilag bárhonnan a városból. Mr. Simpson értem szokott jönni a Pszichonénihez, mert elég este járok hozzá, de tegnap sörözni ment, úgyhogy buszoztam hazafelé is, és sétával együtt otthon voltam 20 perc alatt.
 
Viszont valamit ki kell találni úszásügyben, mert az oké, hogy nyáron pici erőfeszítéssel fel lehet kelni fél 6-kor, mert már akkor is süt a nap, meg csiripelnek a madarak, de ma reggel konkrétan meg akartam halni, amikor a töksötétben csörögött az óra, de legalábbis erősen gondolkoztam egy törülköző-bedobáson. Ami kár lett volna, tökjót úsztunk, emeltem kicsit a penzumon, úgyhogy a végén megint jött egy endorfin-löket, mint amikor elkezdtük és megint érzem a hasam is, mert egy picit többet dolgoztam, mint szoktam, szóval utána már tökjó, csak felkelni ne kellene hozzá.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]