péntek, szeptember 05, 2008

Ja, egyébként a Gyerek megkezdte középiskolai tanulmányait az Elitgimnáziumban, tegnap beszéltem vele, és tisztára lelkes. Tíz percen át nyomta a sódert, hogy milyen jófej az osztályfőnöke, milyen jófejek az osztálytársai és mennyi jó pasi van az iskolában, és sajnos elkezdett olyan borzalmas szóösszetételeket használni, mint 'nagyon kis tündérke' ez asszem kábé a nagyon kedvessel egyenlő, legalábbis a szövegkörnyezetből ez derült ki.
 
Amikor elmeséltem Mr. Simpsonnak a fejleményeket, példás előreléátással csak annyit mondott:
- Végülis ráér egy fél év múlva utálni az egészet.
Amúgy nagyon drukkolok, hogy ne utálja fél év múlva az egészet, hanem tanuljon egy kicsit, mert tiszta pazarlás az, amit az ő fejével az elmúlt években csinál: ami magától belemegy, az oké, de tanulni nem hajlandó - így lett jeles a bizije.
Bár, ha jobban belegondolok, én is pont ezt csináltam a gimnáziumban, csak nekem nem lett jeles a bizim, úgyhogy inkább befogom.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]