kedd, szeptember 09, 2008

Ma többször is majdnem belefulladtam a medencébe.
Először, amikor át akartam úszni a szélső pályáról az egyel beljebbire, és lefejeltem a 'kötelet', mert azt hittem, hogy már a túloldalon vagyok (otthon hagytam az úszószemüvegem).
Aztán, amikor megelőztem egy nénit, aki viszont ettől úgy megsértődött, hogy minden erejét összeszedve üldözni kezdett, és vagy tíz méteren át minden tempónál rácsapott egyet a lábamra (aztán hátrafordultam és nagyon csúnyán néztem, és akkor abbahagyta, vagy lehet, hogy csak kifogyott a szuflából).
Aztán volt az a csaj, aki háton úszott, nagyjából velem egy tempóban, csak icipicit lassabban, úgyhogy végül iszonyú erőfeszítések árán (már a vége felé voltam a napi adagnak, fáradt voltam és amúgy sem tudok gyorsan úszni) megelőztem, de utána fél hosszon át folyton azt nézegettem, mennyire van a nyakamon, mert ugye ő háton úszik és nem lát, és úgy elég hülyén lehet csak úszni, hogy közben folyton hátranézel.
Amúgy is ez az egy bajom van ezzel az egésszel, hogy nem tudok szépen a saját tempómban úszni, hanem mindig vannak ilyen (többnyire) nénik, akiket előzgetni kell, és, ha kettőnél több ilyen van a pályán, képtelenség felvenni egy tempót. Asszem építtetek egy saját medencét a nappaliba.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]