csütörtök, szeptember 04, 2008

Ma voltam szurkáláson, recepción sorbanállással együtt megvolt egy óra alatt.
Kezdjük előlről a hormonvizsgálatokat, de most egy ciklus alatt lezavarunk mindent. Ma volt estraidol, LH, FSH, prolactin, TSH, tesztoszteron - ne mondjátok, hogy nem vagyok elég tudományos. Legközelebb két hét múlva.
Eredmények sokáig nem lesznek, nem terheljük a rendszert azzal, hogy minden hülye odateléefonál minden vérvétel után, majd, ha kész lesz a teljes pakk, úgyis lesz konzultáció az OrvosDoktorral.
Én nem bánom, az idegeimet is kíméli, és talán okosabb is lesz, ha egybe lát mindent és nem ötnapos részeredménykből dolgozik.
 
És meg kell állapítsam, hogy a különböző kórházaknak merőben eltérő vérvételi szokásaik vannak. Van a kötelező fekvős, jó, most szúrok, helyes pici gézlapocska rátart, tessék kint leülni. Aztán van az ülős, oda se nézek beléddöföm, baszki szétment a véna, szúrjunk másikat, tessék keresni zsepit, lehet menni haza. Ma a kicsit bénázós, nem jön a vér ebből a vénából (???) szúrok másikat, hatalmasnagy vattapamacs+2 méter leokoplaszt, lehet hazamenni volt.
Tudnám ez mitől függ?

Megjegyzések:
ez talán hihetetlen, de a hercegprímás utcában, a futószalagos vérvételen olyan profik vesznek vért, hogy ott a tűt sem érezni.
 
abszolút nem hihetetlen, én is voltam már úgy, hogy meg se éreztem. ma ilyen egy béna csirkét kaptam, de attól tartok, ő állandó személyzet, úgyhogy még lesz egymáshoz szerencsénk. csak télleg nem értem mitől függ? adottság, mint a nem remegő sebész-kéz?
 
na úgy tűnik itt elfelejtettem megnyomni a küldés gombot egy hete. vigyorogtam azon, hogy nemremegő sebészkéz, és azt írtam hogy gyakorlat teszi a nővért : )
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]