kedd, szeptember 23, 2008

A mai Műintzézményi látogatás elég hosszúra sikerült, mondjuk nem is értünk oda fél nyolcra (akkor van esély megúszni a durva sort). Nem tudom mi volt ma a recepción, de körülbelül egy órát álltunk sorba kint, aztán még húsz percet vártam a beutalómra, aztán megszúrtak. Most nem baszták szét a vénámat, egy másik lányt volt a vámpír, ennek örülök, nem kell két hétig azt hazudnom mindenkinek, hogy megvert a férjem.
 
Aztán kellett pisilni, tökügyes voltam, aztán meg lehetett lépni.
 
Ma láttunk egy csomó terhes kismamát, illetve volt egy olyan, amikor egyszer csak a fejünk fölül nagy sírás-röhögés hallatszott, aztán lejött a lépcsőn egy csaj meg a férje, és mind a ketten nagyon mosolyogtak és törülgették a szemüket, kicsit meg is hatódtam, meg azért jó szembetalálkozni a sikeres kezeléssel.
 
Az inzulin vizsgálatot benéztem, úgyhogy potyára mentem éhgyomorra, de nem baj, hétfőn megcsinálják azt is, és bő két hét múlva már valami eredményeink is lesznek. Stay tuned.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]