kedd, szeptember 02, 2008

Óvónéni, chptr 3.
Mert az ugye úgy van, hogy a Fiúk elfelejtették, hogy ők is el tudnak intézni dolgokat, meg hát igazuk is van, ha itt vagyok én, minek szarakodjanak olyan ügyekkel, amiket megcsinálhatok helyettük.
Úgyhogy őszi intézni való on: veszek Fiúk 1.-nek és Fiúk 3.-nak jegyet, hogy tudjanak nézni sok könyvet külföldön.
 
Fiúk 1. esetében ez viszonylag egyszerű: tudatos polgár, van neki már regisztrációja, elmenetette a jelszavát, csak végig kell szaladni a kötelezőn, és felhívni Fiúk 2.-őt, hogy adja meg a céges bankkártya adatait (oké, kétszer kell felhívni, mert a szisztem mindig kér valami plusz azonosítót is ahhoz képest, amire én számítok). 
 
Fiúk 3. viszont egyáltalán nem tudatos polgár, inkább amolyan felhők fölött lebegő művészalkat, szeretjük is ezért őt, csak hát, ha gyakorlatias dolgokról van szó, akkor egy kicsit nehéz vele. Most például tagadja, hogy ő valaha regisztrált volna (tavaly is voltak ugyanezen a vásáron, csak akkor még egyedül intézték), de amikor elkezdek neki account-ot csinálni, a rendszer kidobja a nevét. Újra telefon, oké, lehet, hogy regisztrált, de fingja sincs, melyik e-mail címével, jelszó meg pfff, mittudomén. Oké, sebaj, csinálok neki mégis újat, azaz csinálnék, ha nem kérné el a szisztem a mamája nevéig bezárólag az összes adatát.
Úgyhogy végül megfenyegetem, hogy vagy előtúrja valahonnan a tavalyi regisztrációt, vagy végigmegyünk az összes ponton szépen együtt, nekem van időm, idegem is hozzá. Valahogy jobban akaródzott visszahívnia délután :)
 
Ja, és a repjegyvásárláson és a szállásfoglaláson már túl vagyunk.
 

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]