szombat, október 11, 2008

Addig húztam a dolgot, amíg lehet, és igyekeztem egész héten nem gondolni a hétfőre, viszont logisztikai okok miatt ma már muszáj volt (vö.: felkészülés). Úgyhogy délelőtt fogtuk magunkat, és elmentünk halóinget meg papucsot venni.

Az előbbi viszonylag egyszerűen ment, bár nagyjából tíz éve nem vettem hálóinget (alvás pólóban, vagy se, durva téli napokra van egy hosszúgatyás színes csíkos pizsim), viszont a női ruhaszaküzletekben azért láttam egy párat, úgyhogy ezt gyorsan elintéztük és lett egy semmi extra, térdig érő, rövidujjas hálóingem.

A papucs ennél sokkal bonyolultabb, mert ótvarrondaságot nem vagyok hajlandó felvenni, márpedig olybá tűnik, hogy ebben a városban csak kiöregedett fodrásznőknek való papucsokat árulnak, ronda, fehér, blöe.
A Mammutban majdnem vettük egy normálisat, de az eladó a wc-ben dugott a pasijával, vagy ugyanitt fosott, mindenesetre 35 perc alatt nem váltotta be a rácsra ragasztott ígéretét, hogy 'rögtön jövök' és addigra már hatszor megnéztünk mindent, amit nem is akartunk, úgyhogy egyrészt innen üzenem neki, hogy az anyját, másrészt gratulálok az üzletpolitikához, amely szerint szombat délelőtt kell felszívódni bő fél órára.
Végül elmentünk a körúton lévő sollba, és vettünk egy elöl zárt papucsot, ami nem nagyon ronda, és esetleg hordható nem csak kórházban is.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]