vasárnap, október 19, 2008

Azért időnként szembe kell néznem a ténnyel, hogy a férjem egészen konkrétan nem normális, amit persze akkor is tudtam, amikor hozzámentem, de mostanában igyekszik engem megtévesztve úgy csinálni, mintha hétköznapi ember lenne, jó, mintha egy munkamániás hétköznapi ember lenne.
Tegnap este viszont bedobdta a Mr. Hyde formáját. Miután fél 12-ig Elnök embereit néztünk (darálásban vagyunk, napokon belül jön az utolsó évad a boltokba), eltett engem holnapra (még az ágy szélére is le akart ülni, hogy 'megvárom, amíg elalszol', de elzavartam a fenébe), majd fogta magát és elment dolgozni. Ma reggel fél 6-ra ért haza, ezt onnan tudom, hogy felébredtem, amikor megpróbált feltűnés nélkül ágybadőlni, de nem ment neki, így kénytelen volt bevallani, hogy mennyi az idő.
Ébredés után közölte, hogy 'lehet, hogy ebbe a melóba még belecsúszik egy-két éjszakázás' és bár próbált nagyon bánatos arcot vágni, én láttam megcsillani a szemében a huncut fényt.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]