hétfő, október 27, 2008

Fröcsögni fogok.
Amit szerintem soha-de-soha nem tehetne meg valaki, aki bármit árul: hogy kioktatja azt, akinek épp el akar adni valamit.
Rendeltünk reklámidőt, hetek óta ezen is dolgozom, bekértem 3 variációra árakat 4 különböző cégtől, meg is kaptuk őket, többszöri egyeztetés, korrekt voltam, az elején elmondtam mindenkinek, hogy több helyről kértem árat, és nem biztos, hogy őket választjuk.
(A szokásos gyors ügymenettel) 3 hét alatt eldöntöttük, hogy mit akarunk, kiválasztottuk azokat a fórumokat (direkt nem mondom meg, hogy milyen médiumról van szó), amik árban is okék voltak, és tudjuk, hogy az olvasóink is szeretik őket. A győzteseknél vettünk reklámidőt, a többieket értesítettem, hogy kösz nem. Továbbra is udvarias voltam, köszönjük a munkát, legközelebb is gondolunk rájuk stb.
Erre felhív egy fickó az egyik helyről, hogy mondjam már meg, hogy miért nem ők - oké, jogos - mondom, hogy drágák, és mások hatékonyabban érik el az olvasóinkat. Akkor mondjam meg, hogy kik azok. Itt kellett volna lecsapnom a telefont, de hülye vagyok, megmondtam. Mire 5 perces kiselőadásba kezdett, hogy az így nem hatékony meg úgy drága és, ha tudnám az ilyen meg olyan számokat, akkor náluk vennék, mert bár az ajánlat alapján, amit küldött, ők a legdrágábbak, valójában ők a legolcsóbbak.
Ami lehet még igaz is, mert nem vagyok marketinges, és valóban annyira hülye vagyok, hogy csak az előttem fekvő számokat tudom összehasonlítani, de akkor miért nem mondta el bármikor a 4 alkalomból, amikor beszéltünk, ugyanezzel a részletességgel, hogy ők a legolcsóbbak?
Ha akarnék is venni az életben náluk bármit, tutira keresni fogok egy másik üzletkötőt, hogy ne ő kapja a jutalékot, ha egy hetembe is telik, mert engem ne oktasson ki senki, aki a pénzemet akarja (pontosabban a Fiúkét, de ez most irreleváns).
Baszki ezt a surmó országot.



Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]