péntek, október 31, 2008

Ja egyébként tök jól haladunk, a kontaktlencse, meg én. Tegnap asszem 5 órát volt bent, ebből többnyire láttam is, és csak kétszer cseppentettem.
Pikk-pakk megy már a berakás meg a kivétel, és a szemem kezd edzésbe jönni. Ahhoz képest, hogy hétfőn fél méteren belülre nem tudtam fókuszálni, tegnap már egész közelről meg tudtam nézni a kezem (nem röhög!), és olvastam újságot is - őszintén meglepett, hogy ennyire gyorsan alkalmazkodik a szemem.
Fontos életvezetési tapasztalatokkal is gazdagodtam, úgyhogy most már tudom, hogy nekem jobb, hogy eleve ki vagyok sminkelve, és úgy rakom be, mintha a lencsével a szememben rajzolnék arcot magamnak (az utóbbinál mintegy másfél kiló púder ment a szemembe, vehettem ki, lögybölhettem újra és tehettem vissza), illetve, csatot kell rakni a hajamba, mert nincs ott a fülem mögött a szemüvegem szára, amire eddig mindig feltekertem a halántéknál elálló kis hülye tincseimet, amik így szabadon lobognak össze-vissza.
Amúgy azért időnként produkálok vicceseket, mint tegnap, miután anyáéknál az irodában beapplikáltam minkét darabot a szemembe, gyorsan felvettem a szemüvegemet, hogy lássak. Na, a majdnem 10 dipotria (-4,75*2) az azért durva volt.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]