kedd, október 28, 2008

Képzeljétek, van kontaktlencsém.
Egyelőre kísérleti jelleggel, napi 3-4 órára, de jövő héttől igaziból is használhatom. Hetek óta fontolgatom a dolgot (ne kérdezzétek, miért pont most, csak) aztán tegnap rászántam magam.
Van egy közeli ismerős, aki optikus, és hozzá mentem el. Egy kis szobában eltöltöttem 45 rettentő vidám percet, mire sikerült úrrá lennem a reflexeimen, és beraktam egyedül, aztán még lecsekkolta, hogy ki is tudom venni egyedül, majd szélnek eresztett, hogy menjek vissza két hét múlva.
Kaptam kezdő szettet meg plusz egy pár lencsét, ha megtépném, vagy ilyesmi, és tegnap egész este lencse volt rajtam.
25 éve vagyok szemüveges, most szokom a saját arcom. Ami biztosnak tűnik, hogy vesztettem 30 IQ pontot, és még jobban hasonlítok az apai nagyanyámra, mint hittem.
Egyébként meg nagyon vicces, hogy van perifériás látásom, és nem szűnik meg a világ a szemüvegem határain túl, ami nem vicces, hogy újra meg kell tanulnom fókuszálni, főleg nagyon közelre, mert eddig csaltam, és szemüveg alatt lestem.
Kiváncsi vagyok, mennyi idő megszokni, tapasztalatok jöhetnek.

Megjegyzések:
Nekem 6 eve van kontaktlencsem. En szeretem, mert kenyelmesebb, mint a szemuveg sok esetben. Telen nincs a kellemetlen beparasodas, sportolni bmit lehet ugy, hogy kozben latsz is, meg amikor hagymat szeletelsz, nem konnyezel tole :) sot a nyari szenanathakor sem eg a szemem, mint a szemuveges idoszakban.

A kezdeti idoszakban lehet, hogy kicsit maceras kivenni meg betenni, de megeri, mert 1-2 het mulva mar egy pillanat lesz, es olyan termeszetes, mint a fogmosas. Ha pedig az elejen kicsit "kenyelmetlennek" erzed, akkor hasznalj mukonnyet.
Ja es kesobb siman lehet tobb orat is rajtad, mint amennyi ra van irva. En rendszeresen min.14-16 orakat viselem, es sose mondtak meg a fel eves kontrollon, hogy barmi baja lenne a szememnek.
 
Köszi. Kicsit macera valóban, de remélem gyorsan megszokom.
 
sb, neked valami nasa-lencséd lehet, mert én ugyanúgy könnyezem lencsével is hagymaszeletelés közben :)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]