kedd, október 07, 2008

M. nagyobbik Lánygyereke kezd egészen komoly témákkal foglalkozni, például tegnap bejelentette, hogy neki sokkal több táskája van (inklúding egy fókás),  hogy igazából olyan sötét hajat szeretne mint az enyém (M. iszonyú liberális szülő, és engedélyezte, hogy felnőtt korában befestesse), valamint több körben tisztáztuk, hogy nekem nincs gyerekem, tehát senkinek sem vagyok az anyukája, ellenben nekem is van anyukám, akinek én a gyereke vagyok, tehát igazából én gyerek vagyok, illetve, hogy Mr. Simpson nem az apukám.
Miközben Anyával beszéltem telefonon, többször megkérdezte (a Lánygyerek, nem Anya), hogy - Anyád? majd megkérdezte, hogy - Miért?
A kisebbik gyerek telekommunikációs szakember lesz szerintem, az Anya után az első általam is érthető szava az  hogy - Hallo, amit csábos mosoly kíséretében búg a füléhez szorított zenélős csörgőbe.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]