kedd, október 28, 2008

Most beszéltem Nagyanyámmal, akivel a következő beszélgetést folytattuk le*:

Nagyanyám: Voltál azóta orvosnál?
Naiv: Mióta?
Nagyanyám: Mióta mondtad, hogy mégy az orvoshoz.
Naiv: Voltam, múlt hétfőn.
Nagyanyám: És akkor most két hónapot várni kell?
Naiv: Szóval azért Anyuval beszéltél.
Nagyanyám: Persze, hogy beszéltem. De tőled is hallani akarom.
Naiv: Voltam az orvosnál és azt mondta, ha nem esek teherbe decemberig, elkezdjük a mesterségeset.
Nagyanyám: Kiszámoltam, augusztusi lesz.
Naiv: Ha összejön elsőre.
Nagyanyám: Kiszámoltam, augusztusi lesz, és ebben a családban amúgy is az dukál, hogy augusztusi legyen**. Most megmondom. Jegyezd fel, hogy az öregasszony megmondta!

Úgyhogy most feljegyeztem, hogy az öregasszony megmondta, és már csak drukkolni kell, hogy igaza is legyen.

*Nagyanyám minden részletről tud, tőlem, mert, ha nem tőlem tudja, akkor megtudja valaki mástól, nincs nála profibb vallató és felderítő széles e hazában, szóval jobb a békesség, és magához (és az általános beleugatási együtthatójához) mérten elég jól kezeli az ügyet.
**Mert Anya és Mr. Simpson és ő (mármint a Nagyanyám) augusztusi. Azt most hagyjuk figyelmen kívül, hogy a család másik 20 tagja nem augusztusban született.

Megjegyzések:
3 éves korom óta van szemüvegem, és egyszer 18 éves koromban próbálkoztam a lencsével. A viselést bírtam, a szemüveg nélküli arcomat már kevésbé, a vele járó macerát meg egyáltalán nem, így amikor a második pár landolt ismeretlen helyen tisztítás során a (szintén ismerős) optikus azt javasolta, hogy maradjak inkább a szemüvegnél. Egy percig sem bántam meg, szuper szemüvegeket lehet kapni.
 
én is ettől parázok, hogy túl trehány vagyok hozzá, de egyelőre nem hagytam el...
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]