szerda, október 01, 2008

Én nem tudom, mi történt velünk hirtelen, de annyira szociálisak lettünk, hogy csak na.
Szinte minden nap megyünk valakihez, bevállatunk több vidéki utat, a hétvégén pedig konkrét embertömegekkel fogunk találkozni.
Főleg én, mivel pénteken mint 'partnered' elkísérem Mr. Simpsont a régicéges Főnök 2.0 szülinapi bulijára (iszonyú lesz, tele celebekkel, előre rosszul vagyok), szomaton meg ...ehem... tíz éves érettségi találkozóm lesz.
Ez utóbbi nagyon viccesen szerveződött, mert hetekig párhuzamosan nyomatta a teljesen eltérő infókat két különböző szervezőbrigád, majd hétfőn kaptunk egy e-mailt, hogy akkor szombaton. Kiváncsi vagyok, végülis hányan leszünk, meg úgy általában is kiváncsi vagyok.
 

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]