péntek, október 03, 2008

Nem hiszem, hogy ma képes leszek dolgozni.
Tegnap eleget tettem celebritási kötelezettségeimnek, és nyilatkoztam kettőt (rádió: 1db, tv: 1db), valamint megpróbáltam beterelni a szélcsatornába a korán támadt karácsony-tornádót.
Úgy számoltam, hogy csak október végén-november elején fogunk megőrülni, de persze ember tervez, a rohadt libri meg végez, mivel hó közepén van a karácsonyi katalógus anyagleadása. Úgyhogy tegnap megint 67 itemes körímélezés volt (jó, ha azt számolod, hogy hatan vettünk részt benne, és a fele ilyen, hogy 'oké, most leborulok az asztalra és alszom', akkor nem olyan durva), nagyjából sikerült is tisztázni, hogy akkor kinek mit kellene ahhoz csinálnia, hogy két hét múlva legyen sok kész könyvünk.
Viszont délutánra konkrétan elfogyott az agyam, ott álltam a mikroporttal a farzsebemben és egyszerűen nem jutott eszembe az egyik könyvünk címe, pedig tegnapelőtt még fülszöveget is írtam hozzá.
 
És akkor még nem volt vége a napnak, hanem kellett vennem magassarkút, és valami csini fölsőt, de csak az előbbi sikerült, úgyhogy ma mégegy kör, mert nem mehetek az utlrasznob szülinapra kinyúlt cicás pólóban.
 
Ja! És ha sikerül elérnem a Műintézményt, akkor ma kiderül, hogy mikor van a hsg.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]