csütörtök, október 09, 2008

Épp egy nagy ívű 'ha nagyon akarom, bármi sikerül' projekt kellős közepén vagyok, ugyanis két hete vettem egy magassarkút, direkt 38 és feleset, mert a 38-as nekem kicsi, a 39-es meg nagy (és mert ez volt az utolsó pár leértékelve), szóval vettem egy pont jó cipőt, ami annyira nagyon szorítja az egyik lábamat (konkrétan a balt), hogy amikor felvettem próbasétálásra múlt hétvégén, csak úgy tudtam hazajönni, hogy nagyon csimpaszkodtam Mr. Simpsonba, egyvégtében sziszegtem és próbáltam úgy menni, hogy ne lépjek nagyon a bal lábamra.
Viszont a cipő állat jól néz ki, és még jól is áll, és, ha eltekintek attól, hogy szorítja a lábam, akkor menni is tudok benne.
Úgyhogy most teniszzokni van rajtam és körömcipő, hátha így kitágul egy picit. Szerencse, hogy a férjem nincs itthon, asszem kapnék pofánröhögést.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]