kedd, november 04, 2008

Az a baj ezzel a főzéssel, hogy reggel mindig iszonyú lelkes vagyok, alig várom, hogy hazaérjek és nekilássak, de mire
1. vége lesz a munkának
2. bevásárolok a csarnokban
3. hazarángatom a cuccot
leginkább összenyekkennék a kanapén.
Valamit javít majd a helyzeten, ha végre megnyitják a szabihidat, legalább a villamosnak, mert akkor nem kell a fél városon átbumliznom (ma pont) 4 kiló cuccal a vállamon, csak 2 megállóra leszek a nagycsarnoktól, amit egyébként jobban is szeretek, mint a lehelt.
De azért persze főzni fogok, csak előbb megverem a macskákat, asszem épp egy almával fociznak a konyhában.

Megjegyzések:
Jaj, de közel lakhatunk egymáshoz! ;)
 
mi nagyjából gellért tér. szeretem ezt a környéket nagyon :)
 
Én is szeretem. :) BKV-zol? Mert akkor még lehet, h láttuk is egymást. :D
 
délután igen. reggel általában burzsujkodom, és elvitetem magam dolgozni a férjemmel :)
 
Jól teszed! :))
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]