szerda, november 05, 2008

Egyrészt tisztára meg vagyok hatva, hogy Amerikának fekete elnöke van. Ezt mindenképp el akartam mondani.

Másrészt ne főzzetek hulla fáradtan. Tegnap megsütöttem az irtómacerás almatortát, 12 deka cukor helyett 12 deka sóval.
Nem, nem lehetett megmenteni. És igen, ehetetlen lett.
Nem tudom, mikor kellett volna feltűnnie, hogy gáz van. Az elbaszás alapvető oka, hogy extrafinomított cukor van otthon, ami majdnem annyira fehér, mint a só. Persze dühöngtem, hogy az istennek nem akar összeállni, hogy nem lehet nyújtani, a színe sem olyan, de végig arra a népi bölcsességre gondoltam, amit M.-mel tárgyaltunk ki nemrég, miszerint, ha valamilyen kaja elsőre kurvajó lesz, akkor tuti, hogy másodszorra elbaszod.
De azt azért nem gondoltam, hogy ennyire.

Megjegyzések:
És Morgan Freeman? Őt persze mindig mindenki elfelejti!!
 
hogy jön a Mrogan Freeman az almatortához?
 
Fekete isten, naná...! :)))
 
Izé..lehetne kérni irtómacerás almatorta receptet?
 
persze, dobj egy mélt ide: donna_lucrecia kukac hotmail pont com és elküdöm a hétvégén
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]