hétfő, november 24, 2008

Irtóklassz éjszakám volt, szerintem nettó 3 órát aludtam, de ebben sem vagyok biztos.
Utálom ezt, amikor épp hogy elalszom és felébredek, egész éjjel ez ment, pedig levettem a fűtést, kitakaróztam, jó, ablakot nem nyitottam, mert mégiscsak röpködnek kint a mínuszok.

Az alapvető probléma az, hogy egy nem agyonszigetelt ház északkeleti szobájában nőttem fel, ahol télen éjszaka 15 fok volt, és én csak 15 fokban tudok jóízűen aludni, Mr. Simpson viszont agyonfűtött panelben nőtt fel, és ha nincs 25 fok, akkor tüdő- meg torokgyulladással fenyegetőzik, azt meg ugye nem hagyhatom, nincs annál nagyobb dráma, ha egy pasi beteg.
Általában azért nem aggódom, hogy valóban elkapja a nyavaja, de pénteken sikerült foci után tökizzadtan rövidgatyában, pólóban, meg hanyagul magáraterített autóban hazajönnije, és azóta köhög, úgyhogy a lakásban egész hétvégén szubtrópusi klíma volt, én meg valamikor 3 körül aludtam el, és akkor is orbitális baromságokat álmodtam.



Megjegyzések:
ez fura. azt hittem, magamtól vagyok fázós, de akkor az egészről a gyermekkori panel tehet? én is csak ilyen izzasztóvá fűtöttben tudok aludni :)
 
nekem ez tűnik logikusnak. de csak az alvásra áll az elmélet, amúgy én kurvára fázós vagyok, Mr. Simpson meg télen is rövidujjúban nyomul :)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]