kedd, november 25, 2008

Ja és nem meséltem, hogy mától sapkát is hordok a táskámban (sildes), mert tegnap ugyan egész úton hazafelé vigyorogtam, mint a vadalma a nagy hóesésben (és pislogtam is sokat, szemüveg nélkül mindenféle lefelé hulló tárgyak az ember szemében kötnek ki), viszont csuromvizes volt a hajam, mire a hazaértem és meg kellett szárítani.

És én utálok hajat szárítani, komolyan, minden alkalommal halálra idegesítem magam, mert akármi csinálok, nem szárad meg rendesen, ha azt akarom, hogy egyenes legyen, akkor göndör lesz, ha azt akarom, hogy göndör legyen, egyenes lesz, leizzadok közben, és a végén hajszőnyeg van a fürdőszobában, amitől meg a férjem kap hisztériás rohamot (már mondtam neki, hogy levágatom a szénakazlat a picsába, de attól sem lett lelkes, pedig néha szeretnék megint 2 centis hajat), és ugye azért normális higiénés kultúrával az ember legalább kétszer szárít (és előtte mos) hajat, és nem akarok pluszban eggyel sem többször hajat szárítani, mint ahányszor feltétlenül muszáj.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]