csütörtök, november 13, 2008

Szeretnék szólni mindenkinek, akinek eladósorban lévő húga, unokahúga, barátnője van, hogy itt nálunk dél körül hordába verődve vonulnak a csinos műegyetmista fiúk.
(Muszáj volt hazajönnöm dolgozni, bent nincs internet, amúgy kurvára unom, hogy minden héten legalább egy nap néhány órára elvesztjük az összeköttetést a világhálóval, és ne mondja nekem senki, hogy egy ilyen permanens problémát nem lehet orvosolni valahogy.)

Szóval ezek itt rajzanak, mint a méhek, minden boltban, kajáldában, pékségben tizesével ácsorognak, és oké, tulajdonképp nem meglepő, mert itt van szemben az egyetem, de miért nem tudtam én ezt tíz évvel ezelőtt? (Végül valóban egy mérnökhöz mentem hozzá, igaz, hogy egy percet sem dolgozott mérnökként,de milyen isteni lett volna kihagyni az a mittoménhány évet, amíg őt kerestem, de a franc se tudta, hogy a sok kocsmázás és iparos buli helyett csak le kellett volna táborozni valamelyik műszaki egyetem közelében).
Én szóltam.

Megjegyzések:
Én is mérnök vagyok. Csak mondom.
 
tessék. mégegy. tele van a világ helyes mérnökfiúkkal, élükön Jackkel :)
 
ja, a helyest nem sértésnek szántam, mielőtt félreértenéd.
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]