péntek, december 12, 2008

Egyébként, ha már a misztikumnál tartunk, nagyon érdekes flessem volt tegnap, amikor az ágyon pihentem a zenével a fülemben, mert egyszercsak ott volt velem minden nőnemű lény, aki igazán közel áll hozzám, inklúding Anya, Hugi, LB meg M. meg Nyuli meg a halott nagyanyám, és mindegyiküket ott éreztem magam mellett, meg körül, meg -ban.
És biztos az is benne volt, hogy először, mióta megkaptam, felvettem a wish-karkötőt, amit M. és Nyuli vettek nekem asszem valami boszorkányos helyen, és rajtam is volt végig, csak itthon vettem le, meg egy kicsit nem is voltam magamnál, de akkor is nagyon jó volt, hogy mind ott voltak.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]