szombat, december 20, 2008

Hajnalban keltünk (fél 8), és jól elmentünk a csarnokba bevásárolni. Ma megcsinálom a mézeskalácsot (forma nélkül nehéz, azt meg csak ma kaptam a bácsinál, akinél mindent lehet kapni, a gyúródeszkámat is nála vettem, amikor sehol a városban nem lehetett kapni) holnap a bejglit (kísérleti szakasz, csak 4 rudat vállaltam be, és csak diósat [utálom a mákot], ha ehető lesz, jövőre valami rendes mennyiséggel hozzájárulok a családi pusztításhoz, Anya évek óta 16 rudakat süt szegény). Vettem lencsét, az tavaly is jól sikerült, idén is csinálok.
Épp sül az ebédre való sütőtököm, és vacsorára kacsa lesz párolt káposztával.

Egyszerre tört ki rajtam a karácsony meg a htb, ez van.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]